wtorek, 3 września 2013

YOŁ YOŁ YOŁ

Hej kochani!!!!


Wiecie, że Was kocham i mam nadzieje, że wy też mnie kochacie bo mam okropną wiadomosć....

ROZDIAŁ POJAWI SIĘ DOPIERO W WEEKEND *DRAMATYCZNA MUZYCZKA*

Mam urwanie głowy. Muszę zrobić projekt, plus rzeczy na treningi, plus rehabilitacja, plus zabiegi, plus nauka, plus sen.... UMIERAM :(((


Przepraszam... KOCHAM, EDITH<3

EDIT: Rozdział ewentualnie pojawi się dziś lub jutro :) Jeśli nie, to czekajcie do weekenndu..


INNE INFORMACJE BĘDE PISAŁA NA @EdithBielak czy #LessonFF :)

7 komentarzy:

  1. Nie mogę się już doczekać następnych rozdziałów ;3 Mam nadzieję że pojawią się jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zalama! :( Zycze Ci weny ! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam
    Ale jak kocham(a kocham bardzo:3) to poczekam ;))
    @Mrss_Horan

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będzie nowy rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Porszę cię nie bierz sie za pisanie dat nowych roździałów bo się do tego nie stosujesz.Według twojego grafiku juz mielibyśmy bodajże 8 roździał

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest 18 tak dla przypomnienia. Blog jest super ,historia orginalna i urwana w nieodpowiednim momencie. Jak nie zamierzasz kontynuował bloga to napisz przynajmniej

    OdpowiedzUsuń