piątek, 23 sierpnia 2013

:: WSTĘP ::

Witajcie!


Więc zaczynamy opowiadanie o tytule LESSON.


Tytuł :  Lesson

Główni bohaterowie : Zayn Malik, Meredith Clarkson, Harry Styles.

Opis: Zwykła uczennica rejonowego liceum ma wspaniałe życie. Mimo, że jej rodzice są rozwiedzeni, każde z nich znalazło swoją drugą, inną połówkę z czego Meredith jest zadowolona. Pochodząca z bogatego rodu dziewczyna wspaniale się uczy, ma wiele przyjaciół, a co za tym idzie - jest dosyć popularna.Od zawsze lubiła wyzwania, lecz czy dwa wyzwania to nie zadużo? W szkole pojawia nowy nauczyciel Zayn Malik - nieprawdopodobnie przystojny mulat. Co na to dotychczasowy przystojny nauczyciel - Harry Styles? Czy history zdąży uchronić swoją reputację i potajemną kochankę ?

Ograniczenia wiekowe : Powinno być +18, ale wiem, że 90% z Was nie ma ukończonej osiemnastki więc NIE MA OGRANICZEŃ WIEKOWYCH, z tym, że nie miejcie do mnie zażaleń, że dzieci mają zrytą psychikę :)


Od Autorki:
Hej dupeczki, dupencje, dupki i seksowne dupy.
Tu wasza kochana autorka opowiadań. (i tak wiem, że mnie nie kojarzycie ale chciałam zaszpanować)
Więc poprostu witam Was tu!
Będzie trochę romansu, dramatu, seksu i tym podobnych. Pasi? To fajnie! :)
Zapraszam do lektury :)

5 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada . Będę czytała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe ciekawe, nie rozczarowałam się xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ow jestem ciekawa jak potoczą się ich losy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne *.* nie mogę sie doczekać następnego rozdziału.! ;3
    ~ @Roxxy1D

    OdpowiedzUsuń